Vrolijk kaartje voor een lentefeest

Woensdag 8 juni 2022





















Hallo allemaal,

Het kaartje dat we vandaag laten zien heb ik (Elena) gemaakt op bestelling voor onze oma. Onze opa en oma gingen een paar weken geleden naar het lentefeest van een meisje. Toen ik deze opdracht kreeg wist ik eerst niet zo goed wat voor kaart ik moest maken en op internet kon ik ook niet echt ideetjes vinden. Toen heb ik gewoon een kaart gemaakt met allemaal leuke en vrolijke lente dieren/kleuren. Het meisje voor wie de kaart was, was er heel blij mee. 

Gebruikte materialen
Marianne design: de bij, bloemen (COL1505)
                                     het kuikentje (COL1429)
                                     het schaap (COL1385)
                                     de letters (DF3454)

Carlijn design: de cirkels (CDSN-0122)
                               het roze glitterpapier (cadeautje bij een bestelling)

Whimsy Stamps: het gras - Grass and Cloud Edger Die Set

Action: het blauwe designpapier


Groetjes Elena, Joline en Sophie

Geen opmerkingen: