Fantastic Beast kaartje

Vrijdag 9 september 2022
















Hallo allemaal,

Hiep hiep hoera! Vandaag is Joline 14 jaar geworden. Voor haar verjaardag maakte ik (Elena) deze kaart. Joline vindt de films en boeken van fantastic beasts heel leuk, dus daarom maakte ik dit kaartje in de vorm van een boek voor haar met een fwooper en feniks. Toen ik de kaart gaf herkende ze de dieren meteen! Ik was een beetje bang dat ze niet zou herkennen wat ik gemaakt had, maar gelukkig herkende ze het wel. Heb jij al eens een kaartje gemaakt in het thema van een boek/film? Dit was mijn eerste keer. 

Gebruikte materialen
Marianne design: de fwooper (COL1475)
                                     de feniks (COL1465)
                                     de houten vloer (PK9142)
                                     de vlammetjes (CR1525)
                                     het boek stencil (PS8061)

Joy Crafts: de muur (6011/0015)

Action: het designpapier

Doodlebug: de tekst stempel - Happy Birthday


Groetjes Elena, Joline en Sophie

Geen opmerkingen: