Twee JIJ bent jarig! kaartjes

Dinsdag 6 september 2022























Hallo allemaal,

De kaartjes die we je vandaag laten zien zijn gemaakt door mij (Elena). Ik heb twee dezelfde kaartjes gemaakt maar in twee verschillende kleuren. Ik heb ook nog een oranje gemaakt voor het thema geslaagd. De blauw/groene heeft een vriendin van mij gekocht voor de verjaardag van haar zusje en de roze/paarse heb ik nog voor als ik een keer een kaartje ben vergeten te maken. Heb jij ook een voorraad voor als je een keer iets vergeet te maken of maak je alleen kaartjes als je iets nodig hebt?

Gebruikte materialen
Marianne design: de JIJ stempels/snijmallen, tekst stempel (KJ1726)
                                     het designpapier (PK9147)

Action: de gekleurde inkt


Groetjes Elena, Joline en Sophie

Geen opmerkingen: