Have an otterly great birthday

Zondag 23 oktober 2022



















Hallo allemaal,

Dit kaartje is gemaakt door Joline voor mijn (Elena's) verjaardag. Joline heeft dit kaartje verkocht aan onze opa en oma zodat zij het konden geven aan mij. Ik heb het kaartje gisteren gekregen en ik ben er heel erg blij mee!💗 Ik had al wel per ongeluk een kleine sneakpeak gekregen toen ik de hobbykamer in liep terwijl Joline bezig was met de kaart te maken, maar gelukkig had ik nog niet alles gezien. Heb jij ooit wel eens per ongeluk een sneakpeak gegeven toen iemand jouw knutselkamer in liep?

Gebruikte materialen
Marianne design: de otters, schelp, krab (EC0191)
                                     de dolfijnen (EC0190) 
                                     schudrondje (LR0025)

Hello Bluebird: de tekst stempel - Otter Friends

Lawn Fawn: de golven (LF1710)

De golven en achtergrond zijn ingekleurd met Distress Oxide en Distress Ink.
De stempels zijn ingekleurd met Rubye stiften.


Groetjes Joline, Elena en Sophie                   

Geen opmerkingen: