Schommelende verjaardagskaart

Zaterdag 29 oktober 2022

















Hallo allemaal,

Dit kaartje is gemaakt door mij (Elena). Onze vakantie zit er alweer bijna op. Gelukkig hebben we morgen nog één dagje. Morgen komen onze opa en oma om mijn verjaardag te vieren. Dit kaartje had ik gemaakt voor de Carlijn Design promoteam oproep, maar helaas ben ik niet uit gekozen. Ondanks dat ik niet ben gekozen ga ik nog wel al mijn ingezonden kaartjes laten zien om jullie te inspireren. 

Gebruikte materialen
Carlijn design: de cirkels (CDSN-0122)
                               de tekst stempel (CDST-0074)

Jocelijne design (Carlijn design): de donut (CDJD-0018)
                                                                    de ballon (CDJD-0017)
                                                                    de muzieknoten (CDJD-0016)

Action: het designpapier


Groetjes Elena, Sophie en Joline

4 opmerkingen:

Ela zei

Heel leuk schommelkaartje heb je gemaakt. Veel plezier morgen! Groetjes Ela

Ela zei

Je was gisteren jarig las ik, nog van harte natuurlijk! Sweet 16!

Marijke zei

Een leuk kaartje heb je gemaakt! Groetjes Marijke.

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.